Modernizuojame geležinkelių infrastruktūrą Lietuvoje

„Mitnija“, kartu su transporto infrastruktūros kompanija „Kauno tiltai“, įgyvendino kelis Lietuvos geležinkelių infrastruktūros plėtros ir modernizavimo projektus.

Geležinkelio ruože Šiauliai–Klaipėda pastatėme antruosius kelius geležinkelio atkarpose Pavenčiai–Raudėnai, Telšiai–Dūseikiai, Kūlupėnai–Kretinga.

Čia nutiesėme daugiau kaip 22 km naujo geležinkelio kelio, įrengėme 22 naujus iešmus, 11 pralaidų, beveik 2 km triukšmą slopinančių sienučių, beveik 200 m atraminių sienučių, rekonstravome 4 pervažas ir 3 peronus. Be to, šiuose geležinkelio ruožuose pertvarkėme ir modernizavome geležinkelio signalizacijos sistemas.

Po statybos ir modernizavimo darbų, šioje geležinkelio atkarpoje keleiviniai traukiniai gali važiuoti 160 km/val., o krovininiai – 120 km/val. greičiu.

Mūsų darbininkai darbavosi ir IXB geležinkelio koridoriuje, kur atlikome Vilniaus aplinkkelio Kyviškės–Valčiūnai antrojo kelio statybos darbus. Geležinkelio atkarpoje Vaidotai–Valčiūnai–Kyviškės rekonstravome daugiau kaip 24 km esamo ir patiesėme beveik 26 km naujojo geležinkelio kelio. Be to, čia rekonstravome ir Kyviškių, Valčiūnų bei Vaidotų geležinkelio stotis.

Vilniaus apvažiavimui skirtame geležinkelio ruože įrengėme 39 naujus iešmus, daugiau kaip 816 m atraminių sienučių, rekonstravome 10 pervažų, 28 pralaidas, pastatėme pėsčiųjų viaduką ir dvi pėsčiųjų perėjas.

Po statybos ir rekonstrukcijos darbų, Vilniaus aplinkkelio geležinkelio atkarpoje krovininiai traukiniai gali važiuoti 80 km/val. greičiu.

Panašūs projektai