Geležinkelių transporto infrastruktūra visose Baltijos šalyse buvo išvystyta prasčiausiai, ji neatitiko šiuolaikinių reikalavimų, geležinkeliai čia buvo nutiesti naudojant rusišką geležinkelio vėžės standartą. Visa tai varžė prekybą ir susisiekimą su Vakarų Europos šalimis, todėl susisiekimas ir krovinių gabenimas geležinkeliais stagnavo, palyginti su kitomis transporto rūšimis. Įgyvendinus „Rail Baltica“ projektą tai neabejotinai pasikeis.
„Mitnija“, kartu su bendrove „Kauno tiltai“, įgyvendino vieną didžiausių ir reikšmingiausių geležinkelių transporto projektų regione. Tai tarptautinis geležinkelių transporto projektas „Rail Baltica“, nauja europine vėže sujungsiantis Varšuvą, Vilnių, Kauną, Rygą, Taliną ir, pasitelkus geležinkelio keltą, – Helsinkį.
2015 m. rudenį baigėme pirmojo europinės vėžės geležinkelio ruožo nuo Šeštokų iki Marijampolės tiesimą, rekonstrukciją ir modernizavimą.