Svarbiausias „Mitnijos“ prioritetas – laimingas ir patenkintas klientas. Todėl mes siekiame kuo anksčiau – dar pradiniuose projekto etapuose – užmegzti atsakingus, kokybiškus ir profesionalius santykius su klientais. Stengiamės kiek galima atidžiau išanalizuoti jų poreikius, suprasti lūkesčius, ir pažadėti tik tuomet, kai esame tikri, kad pažadus tesėsime. Tai vienintelis kelias, siekiant kurti pasitikėjimą ir ilgalaikius santykius su klientais. Tai taip pat vienintelis būdas ištesėti duotus pažadus – sutartą kokybę už sutartą kainą sutartu laiku.
Mes nuolat tiriame klientų pasitenkinimą, kad pasiektume savo strateginį tikslą – klientų pasitenkinimo indeksas neturėtų būti žemesnis nei 4,5 balo iš 5.
Dar vienas svarbus „Mitnijos“ prioritetas – subalansuoti, atsakingi santykiai su tiekėjais ir subrangovais. Suprantame, kad tarpusavio pasitikėjimas, profesionalūs ir efektyvūs santykiai su verslo partneriais teikia didelės naudos visoms susijusioms šalims ir sukuria daugybę galimybių. Mes siekiame dirbti tik su tais verslo partneriais, kurie savo veikloje vadovaujasi tomis pačiomis vertybės ir kurių verslo kultūra yra artima mūsų verslo kultūrai. Todėl mes stebime savo tiekėjų ir subrangovų elgesį su darbuotojais, bendruomenėmis, taip pat jų požiūrį į aplinkosaugą.
Norint ir toliau sėkmingai plėtoti verslą, turime dar efektyviau ir sėkmingiau valdyti mūsų verslui būdingas rizikas. Tai esminis faktorius siekiant užtikrinti pelningą įmonės augimą ir mūsų įsipareigojimus akcininkams. Nesitikime išvengti rizikų, nes tai praktiškai neįmanoma mūsų sudėtingame versle. Mūsų tikslas – jas tiksliai identifikuoti, nuo jų apsisaugoti ir jas suvaldyti, kad mūsų verslas vyktų sklandžiai, atsakingai ir būtų pelningas.